K by.....KappAhl

<p>K by.....KappAhl</p>

Born in the heart of Gothenburg, K by…..is a brand created by a group of our in-house designers. A combination of directional style, modern silhouettes, unique prints and premium qualities makes it a stand out Limited Edition range in selected KappAhl stores.Taking its inspiration from cities around the globe, each season looks to boost any modern day woman’s wardrobe.

This Autumn/Winter season, we take you on a journey to probably the most inspiring city in the world, New York! A city that encapsulates the modern woman in her entirety. Work hard, play harder...style that boosts independence, confidence, beauty and passion for life, New York City is full of inspiring icons who have been a major part of the thought pattern behind this first collection.

För utlåning av produkter kontakta:
EKPR & Kommunikation
Telefon: 08 – 667 22 06
E-post: info@ekpr.com

Kontaktpersoner:
Helén Eriksson, modepress
KappAhl
E-post: helen.eriksson@kappahl.com
Mobil: 070 - 471 58 84

KappAhl, grundat 1953, är en av Nordens ledande modekedjor med närmare 400 butiker i Sverige, Norge, Finland och Polen samt Shop Online. KappAhl erbjuder prisvärt mode i egen design till de många människorna – kvinnor, män och barn, med särskilt fokus på kvinnan mitt i livet. 24% av sortimentet är hållbarhetsmärkt. 2013/2014 var omsättningen 4,7 miljarder SEK och antalet anställda cirka 4 000. KappAhl är noterat på Nasdaq Stockholm. För mer information, besök www.kappahl.com.

Ladda ner fil: 1505_pressnews_swe.jpg