HAMPTON REPUBLIC 27 - PREPPYLOOK FÖR HELA FAMiLJEN

<h1>HAMPTON REPUBLIC 27 - PREPPYLOOK FÖR HELA FAMiLJEN</h1>

Nu lanserar vi även populära Hampton Republic 27 på KappAhls barnavdelningar, i storlek 86-170 cl. Preppymode i klassiska färger och mönster. Finstickade bomullströjor, chinos, skjortor, pikéer och klänningar. När sommaren närmar sig kommer du hitta shorts, linnen och härliga solklänningar. Självklart finns det också mjuka sköna hoodie och collegebyxor.

Sortimentet på dam och herr innehåller dessutom den klassiska klubblazern och stickad damkavaj med gludknappar. Färgerna går i blåtoner, navy, rött, vitt och inslag av rosa. De enfärgade plaggen matchas med klassiska ränder, små prickar och liberty blommigt. Materialen är bomull, chambray, denim och lyocell.

Kollektionen är bred med många möjligheter att hitta favoriter till hela familjen.

Bilder hittar du i vår bildbank

För mer information kontakta
Carina Ladow, Sortiment- och Designdirektör. Tel 0704-71 57 02, carina.ladow@kappahl.com

Bilder, mer information
Helén Eriksson, Modepressansvarig. Tel 0704-71 58 84, helen.eriksson@kappahl.com

KappAhl, grundat 1953, är en av Nordens ledande modekedjor med närmare 400 butiker i Sverige, Norge, Finland och Polen samt Shop Online. KappAhl erbjuder prisvärt mode i egen design till de många människorna – kvinnor, män och barn, med särskilt fokus på kvinnan mitt i livet. KappAhl var den första modekedjan i världen att miljöcertifieras 1999. 2012/2013 var omsättningen 4,8 miljarder SEK och antalet anställda cirka 4 500. KappAhl är noterat på Nasdaq OMX Stockholm. För mer information, besök www.kappahl.com.

Ladda ner fil: Hampton Republic 27 våren hos KappAhl.pdf