Jag Godkänner

KappAhl publicerar årsredovisning

<p>KappAhl publicerar årsredovisning</p>

KappAhls årsredovisning för verksamhetsåret 2012/2013 finns nu tillgänglig för nedladdning.

– Ett starkt KappAhl skapas tack vare att vi gör många saker lite bättre varje dag – och att det sker utifrån en tydligt utstakad plan. Det har vi gjort i år och det är vi nöjda med. Så ska vi fortsätta, kommenterar KappAhls vd och koncernchef Johan Åberg, i årsredovisningen.

För nedladdning Gå till www.kappahl.com/ir och Finansiell information/Finansiella rapporter. Årsredovisningen kan även beställas i tryckt version på www.kappahl.com/ir under Kontakt.

Informationen är sådan som KappAhl AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 6 november 2013 klockan 16.00.

För ytterligare information kontakta:
Charlotte Högberg, Informationschef, tel. 0704-71 56 31, charlotte.hogberg@kappahl.com

KappAhl är en av Nordens ledande modekedjor med närmare 400 butiker i Sverige, Norge, Finland och Polen samt Shop Online. Företaget erbjuder snyggt och prisvärt mode i egen design för kvinnor, män och barn. Huvudmålgrupp är kvinnan mitt i livet. Verksamheten omsätter 4,8 miljarder kronor och har cirka 4 500 anställda. KappAhl var den första modekedjan i världen att miljöcertifieras 1999. Företaget är noterat på NASDAQ OMX Stockholm. För mer information, besök www.kappahl.com.

Ladda ner fil: 131106 KappAhl publicerar årsredovisning.pdf