FIFTY SHADES OF KAPPAHL

<h1>FIFTY SHADES OF KAPPAHL</h1>

I et unikt samarbeid med forfatteren av braksuksessen Fifty Shades of Grey har KappAhl designet en glamorøs undertøyskolleksjon som oser av stil og sensualitet. Kolleksjonen er full av referanser til boken, og leserne vil finne flere hint til hovedpersonene i boken, Christian Grey og Anastasia.

Trilogien har fascinert en hel verden av kvinner, og KappAhl vil nå bruke denne suksessen i en glamorøs undertøyskolleksjon som har blitt til gjennom et designsamarbeid med E. L. James, den verdensberømte forfatteren bak bøkene.

– Det har vært utrolig spennende og interessant å være involvert i prosessen, fra utvikling av konseptet, via designfasen og til den endelige kolleksjonen. Jeg har vært sterkt involvert i alle faser, og mine synspunkter og ideer kommer tydelig til uttrykk i plaggene i kolleksjonen, sier E. L. James.

Eleganse er nøkkelordet for kolleksjonen. Med BH-er, truser, neglisjeer og stay-ups har det blitt en komplett undertøyskolleksjon med materialer og silhuetter tilpasset kvinner i alle fasonger og størrelser.

Både E. L. James og KappAhl la vekt på at alle kvinner skulle kunne føle seg vel og se bra ut i plaggene. Ikke overraskende fås kolleksjonen i ulike grånyanser, komplettert med farger som rødt og svart. Blondedetaljer gir plaggene et romantisk preg.

– Vi er alltid ute etter nye måter å fange kundenes oppmerksomhet på, og dette er første gang KappAhl har innledet et samarbeid av denne typen. Det gir oss muligheten til å tilby kundene en følelse av luksus og skjønnhet i hverdagen. Sluttresultatet er bedre enn vi drømte om, og vi gleder oss over E. L. James’ entusiasme og engasjement. Nå er vi bare spent på responsen fra kundene, sier KappAhls sortiment- og designdirektør, Carina Ladow.

I tillegg til undertøy omfatter kolleksjonen et utvalg tilbehør. Tilbehøret er designet med utgangspunkt i noen av de mest symboltunge elementene i boken, deriblant et sølvgrått slips, et halskjede med nøkkelanheng og en elegant øyenmaske i svart blonde.

#fiftyshadesofkappahl

Tilgjengelig i butikk fra 6. november 2013.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte:
Annelie Lindvall Brunsvik, pressekontakt KappAhl, E-post: annelie.lindwall@kappahl.com  Tlf: +47 93 02 80 95
Carina Ladow, sortiment- og designdirektør KappAhl, E-post: carina.ladow@kappahl.com  Tlf: +46 70  471 57 02

KappAhl ble etablert i 1953 og er en ledende motekjede med 400 butikker og 4500 medarbeidere i Sverige, Norge, Finland, Polen og Tsjekkia. KappAhl selger prisgunstig mote for mange mennesker – kvinner, menn og barn – og retter seg spesielt mot kvinner 30-50 år med familie. Egne designere formgir alle plagg. Som første motekjede i verden ble KappAhl miljøsertifisert i 1999. I virksomhetsåret 2011/2012 omsatte KappAhl for nesten 4,6 milliarder svenske kroner. KappAhl er børsnotert på Nasdaq OMX i Stockholm. Mer informasjon på www.kappahl.com.

Last ned fil: Fifty Shades of Grey og KappAhl 131101.pdf

Pressekontakter